Wednesday, January 16, 2013

tibe2 perasaan ak bercampur2........!

asal ak bgn jeer ak ingat ko!
nk tido pun ak ingat ko!
ko ingat ko tu bagus sangat ker sampai ak susah sangat nk lupekan ko!
susah sangat nk hidup tanpa ko!
kenapa awak??
kenapa mesti awak yg saya rindu?
kenapa bertahun2 sy merindu?
kenapa??
kenapa awak yg sakitkan hati sy??
salah apa saya pada awak??
jika cintakan awak tu satu kesalahan..
sy memang da lmae wat salah tu..!
hati sy hancur..
kenapa awak yg saya sayang???
sedangkan awak sedkit pun x sayang kan saya..
sikit pun awak x cintakan sy..!
sikit pun x cintakan sy???!
kenapa awak..??
kenaap kita dipertemukan jika sekadar menyakitkan hati..????!
kenapa???
hati saya terlalu terluka!
terluka sangat???
kenapa awak!!???
kenapa awak yg sayang sy sangat??????????!!!

ade jahanam jgk keybord komputer ni kang..
kenapa???
tlg laaa jawab soalan ak!!!!!!!!
kenapa ak sayang ko sangat!!!!!?????????
ko ingat ko tu hebat sangat kerrrrrrrr!!!!!!!!!!!???????
bagus sangat kerrrrr????
faham laaa hati saya awak....
sy hidup cuma untuk menggembirakan org lain...
sedangkan semangat saya da lme hilang...
kenapaaa aaawaaaaaaaakkkkkk??????!!!
salah sy besar..
jika cintakan awak tu satu kesalahan..
sy memang da lme wat saalh tu...!

lepaskan dia..
jgn sakiti hati sendiri..
jgn mengharap sesuatu yg hilang..
lepaskan dia..
jika itu yg memberi kebahagiaan pada dia..

ya allah..ya rahman ya rahimm...
jika dia memang kau ciptakan untukku,..kau dekatkan hatinya dengan hatiku..
jika dia bukan untukku..
kau pisahkan hati ini dari terus mengharapkan hatinya..
jika dia bahagia..ku bahagia dengan kebahagiaan dia..
walaupun hanya bermipi untuk memiliki..
hatiku tulus...ihlas..
di setiap doaku..
ku doakan semoga dia sentiasa bahagia...

No comments:

Post a Comment