Friday, February 15, 2013

duhai hati..pecayalah wahai hati...segala kata2ku adalah ikhlas...HACKS...:(

awak..
tolong laa faham..sy cuma cintakan awak..cuma sayangkan awak..
tapi kadang2..sy da berputus asa..
untuk pertahankan cinta saya pada awak..
sedangkan awak..
awak x pernah rasa perasaan saya..cukup terluka..
berkali sy pujuk hati ini..
awak bukan untuk saya..
berkali sy cuba melupakan awak..
berkali sy cuba membenci awak..
tapi sy x mampu..
daalm hati sy terlalu sayangkan awak..
dalam hati cuma tertulis nama awak..
kadang2 sy terpikir..
untuk apa kita dipertemukan..
terlalu byk halangan..
utk saya pertahankan cinta saya pada awak...
untuk awak menghargai saya..
sedikit hembusan kasih awak untuk saya...
kadang2..sy binggung..
sy marah..
sy rindu..
semua perasaan itu menjadi satu..
kadang2..
hati sy terluka..
terlalu sakit awak..
setiap malam sy mimpi awak...
sy terlalu rindukan awak..
sampai sy kena wat sesuatu untuk melupakan awak...
tp kadang2 sy terpikir..
kisah kita x pernah habis..
mungkin sudah tertulis jodoh kita..
atau secara kebetulan semuanya berlaku...
disetiap doa saya..sy sentiasa doakan awak..
kebahagiaan awak adalah kebahagiaan sy..
semoga tuhan mendengar doaku..
jika dirimu diciptakan untukku..sejak azali untuk menemani hidupku hingga akhir hayatku..
ya allah dekatkan jodoh pertemuan antara kami dengan penuh kasih sayang..
dan perasaan cinta antara kami...tetapi tidak melebihi kasih kami padamu..
jika dia bukan untukku..
kau jauhkan kami..semoga seseorang yg baik dciptakan untuknya..
untukku..
semoga kebahagiaan menjadi milik kami..
awak...
sy cuma cintakan awak..
terlalu lama sy cintakan awak..
dari kita zaman kanak2..
segalanya tentang awak sy ingat..
tetapi kadang2..sy keliru..
adakah perasaan awak sama dengan sy..
rasa apa yg sy rasa..
semoga tuhan pertemukan kita jika kita adalah kebahagiaan untuk masing2...
segalanya dari hati sy..
tulisan sy adalah ikhlas..
setiap kata2 sy adalah ikhlas..
>>>>jika cintakan awak itu satu kesalahan...sy da memang lama wat salah tu awak<<<

No comments:

Post a Comment